Akademska godina 2005/2006

Nastava

Faktor ukupnog nastavnog opterećenja u godini: 2.97. Ovo je izračunato ne uzimajući u obzir tečaj Jave.

Razno

Kako sam točno preživio ovu godinu, nisam više niti sam siguran.

Krenula je Bolonja. Godina je počela zimskim semestrom sa 1107 studenata na Digitalnoj logici, i riječima mog mentora: "ja ću Vas osloboditi svega (u smislu druge nastave, op.ur.), Vi samo organizirajte Digitalnu logiku". Implementacijski, to se je pretvorilo u sljedeće: svaki tjedan sam držao konzultacije za desetke studenata, organizirao demonstratore za labose, držao termine demonstratura i pripreme za asistente koji sudjeluju u izvođenju laboratorijskih vježbi, sam se zabavljao domaćim zadaćama i izlaznim testovima na labosima, sastavljao međuispite/završne ispite/ponovljene završne ispite i svu onu silu grupa. A tek ona sva silna ponavljanja... Ponavljanje 1. međuispita, ponavljanje 2. međuispita, ponavljanje 1. domaće zadaće, ponavljanje 2. domaće zadaće, ponavljanje 3. domaće zadaće, ponavljanje 1. laboratorijske vježbe, ponavljanje 2. laboratorijske vježbe, ponavljanje 3. laboratorijske vježbe, sastavljanje novih pitanja za izlazni test za ponavljanje 1. laboratorijske vježbe, sastavljanje novih pitanja za izlazni test za ponavljanje 2. laboratorijske vježbe, sastavljanje novih pitanja za izlazni test za ponavljanje 3. laboratorijske vježbe, aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Ako ste slučajno preskočili čitanje onoga svega što je ponavljano, izvolite se vratiti natrag i to pročitajte. Ako sam ja to sve mogao napraviti, Vi to barem možete pročitati.

I hoćete vic semestra? Na Bolonji, asistenti rade manje. Ja sam tako uvođenjem Bolonje počeo na faksu ostajati po 12 do 15 sati dnevno. Valjda da bih radio manje.

Ljetni semestar donio je enormno olakšanje: 600+ studenata Digitalne elektronike (auditorne vježbe, labosi i sve ostalo), 300+ studenata za koje je iznimno i u ljetnom semestru organiziran kolegij Digitalna logika (Bogu fala, radio sam samo domaće zadaće), te održavanje Java tečaja.

Paralelno svemu ovome, uspio sam napraviti i magistarski rad - uspješna obrana je bila početkom 7. mjeseca, i tada sam postao mr.sc. A onda je država ukinula mr.sc. :-)

Paralelno svemu što je prethodno navedeno u paraleli, uspio sam još nešto što me izuzetno veseli - objaviti Digitalna elektronika i digitalna logika. Zbirka riješenih zadataka. (izdavač Kigen, 2006.). Godine rada konačno su se isplatile.

I umjesto na ljetni odmor, krenuo sam na civilno služenje vojnog roka (naravno, i obavezno služenje vojnog roka kasnije je ukinuto).

I samo da zaključim misao - kako sam točno preživio ovu godinu, nisam više niti sam siguran.

Informatizacija

Oh, otkud da krenem? Sjećam se jedne epizode - bliži se rok za predaju jedne domaće zadaće. 1000+ studenata u zadnjih par sati pokušava predati rješenja. I naravno, nešto ne radi kako spada. Sve se usporava. Pokušavam na sustavu odgonetnuti gdje bi mogao biti problem. Povremeni restart samog StudTest poslužitelja (ne fizički računala, već same aplikacije) spašava stvar no ubrzo opet isto. Dolazi i vrijeme kada trčim u HNK - imam karte za predstavu Jalta, Jalta. Ostavljam kolegu da spašava stvar dok mene nema. Pod pauzom sjedam na mobitel i pokušavamo utvrditi gdje je problem. Nakon Jalte trčim na faksu na novu rundu sa sustavom...

Uglavnom, nakon ove epizode na nekakvom indijskom "sajtu" počeli su se pojavljivati zanimljivi filmići. A sustav je iz Nescume-a postao Neš-kume. Poanta: i dobro napisana aplikacija može radili loše ako se loše iskonfigurira! Kad sam to otkrio, radilo je bolje :-)

Povratak