Akademska godina 2004/2005

Nastava

Faktor ukupnog nastavnog opterećenja u godini: 2.3. Ovo je izračunato ne uzimajući u obzir tečaj Jave.

Razno

Jesam li ove godine pokrenuo Java tečaj? Sjeća li se itko toga? Znam da je išao preko ljeta (umjesto mora), no stvarno više nisam siguran za godinu...

Informatizacija

Čini mi se da sam ove godine napravio prvu implementaciju sustava StudTest. Postojeće rješenje koje smo imali (ne sjećam se više imena, ali znam da je silom bilo napravljeno u IBM Lotus Domino tehnologiji), nije radilo kako spada, a glavna zamjerka je bila izuzetno loše podnošenje opterećenja (ako se 30 studenata uopće može nazvati opterećenjem). Stoga sam krenuo od void main, i napravio StudTest - poslužitelj kojemu su zadaci zapravo objekti, i koji može masu stvari odrađivati u paraleli (naravno, ako bude dobro podešen - to je lekcija koju sam naučio sljedeće godine). Naravno, jezik implementacije je Java (u tom trenutku odluka je čak i bila bazirana na objektivnim razlozima). Sustav je funkcionirao odlično, i na ulaznim i na izlaznim testovima na labosima iz Digitalne elektronike.

Kako je StudTest ono što zovemo back-end poslužiteljem, korisnicima ne nudi korisničko sučelje. Stoga je za potrebe interakcije sa sustavom proširen Nescume, koji je tako postao front-end koji vodi računa o korisnicima, autorizaciji, sjednicama i sl, zahtjeve prosljeđuje StudTest poslužitelju i konačno korisniku prikazuje rezultate.

No problema je bilo nenormalno puno. Ne sa strane studenata - tamo je sve radilo. Nego sa strane administracije svega. Kako za to nije bilo dovoljno vremena, svo raspoloživo vrijeme trošio sam na poboljšanja studentskog sučelja - administraciju sam tipično radio direktnim manipulacijama u relacijskoj bazi podataka.

Povratak